.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : نیازمند همگرایی و همدلی هستیم/بهره گیری از جوانان در مدیریت
استاندار مازندران با بیان اینکه به شدت نیازمند همدلی و همگرایی هستیم، گفت: میز پیشکسوتان در مدیریت جوان و انقلابی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری با گرامیداشت و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گره گشایی از مشکلات مردم را اولویت اصلی بیان کرد و گفت: میز خدمت در جمهوری اسلامی به عنوان امانت است و در مقطعی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو فرماندار در استان منصوب شده است، از فرماندار جدید به عنوان نخبه دانشگاهی دارای روزمه مشخص بیان کرد و گفت: همچنان برعهد خود در استفاده از جوانان انقلابی و متخصص استوار هستیم.

وی گفت: هرچند انتخاب افراد پیشکسوت، باتجربه و دارای سوابق مدیریتی و دانشگاهی نیز جزو برنامه‌ها است و نگاه در انتصاب‌ها نگاهی همه جانبه و تکاملی از پیشکسوتان و جوانان است.

حسینی پور یادآور شد: تجربه پیشکسوتان و تلاش جوانترها می‌تواند راه میانه ای برای شکستن قفل‌های مهم در عرصه فعالیت‌های اقتصادی و اجرایی استان باشد.

استاندار مازندران به فرماندار جدید ساری سفارش کرد تا ساری را ویژه مورد توجه قرار دهد زیرا مرکز استان نیازمند همدلی و همگرایی همه گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است و اگر قرار باشد کارهای بزرگی در مرکز استان انجام دهیم، بدون همدل ممکن نیست.

وی ادامه داد: هیچ زمانی با تکروی پیشرفت نکردیم و مبادا توجه به جوان و جوانگرایی سبب شود که تجارت پیشکسوتان کنار گذاشته شود و میز پیشکسوتان در مدیریت جوان و انقلابی به عنوان الگوی اخلاقی و حرفه‌ای مدنظر قرار گیرد.

استاندار مازندران یادآور شد: شهرستان ساری فقط متشکل از شش بخش و روستاهای زیادی است و توزیع امکانات باید براساس عدالت صورت گیرد و باید به دنبال احیای اقتصاد روستاها باشیم.

در این مراسم از زحمات عباسعلی رضایی فرماندار سابق ساری تقدیر و محمدعلی نوبخت به عنوان فرماندار جدید ساری منصوب و معرفی شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.